=)



En liten uppdatering:)

Flytten närmar sig och besöken på mödra blir allt tätare!
De börjar kännas lite stressigt inför allt som komma skall!
Vi sitter och väntar på att (förhoppningsvis) bli godkända som hyresgäster på en lägga i blackan! toppfräch
Inflyttningen på den sker isf 1oktober och då ska allt göras klart så lillkillen kommer hem till ett hem som fungerar =)
Måste kontakta en ny mödravårdcentral nere i fjollträsk också så att jag får några tider.. de är mycket bök med flytten känner jag men de kommer kännas bra när allt är klart!
Jag är lite orolig vart jag ska föda också! finns ju fler än ett sjukhus därnere och vilket kommer de bli och hur arbetar dom där? vilka förlossningsmetoder osv.. Sen är de fullt upp med försäkringskassan som är ett slag för sig!
folk har blivit tokig för mindre! :P

Besök på mödra gick bra idag. proverna som togs var UA och magen växer på som den ska!
jag har fått lite bristningar på skinkorna men de bleknaar v'äl med tiden =P

hunnit sovit över på sjukan en natt sen sist också
mycket otrevligt och ytterst obekvämt kan jag upplysa om..
nu är allt bra iaf ..
Jag har ÄVEN ramlat framför en läktare fullt proppad av människor! Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0