besök på mödra!

Idag har jag varit på mödra och tagit diverse prover, mätt magen och lyssnat på hjärtat! Allt verkar vara i sin ordning och det känns mycket bra!
jag fick mitt moderskapsintyg och sen pratade lite om ammning och förlossning!
Tänkte att jag ska gå och köpa mig en avslappnings CD för gravida..
Känns väldigt jobbigt att gå på andningsövningar och sånt där skit ensam med 20 andra gravida! :P
Jag tror jag avstår från de faktiskt! not my cup of tea =)

På eftermiddagen idag var jag och Camilla på ikea och shoppade lite :) de blev lite fina sängkläder och en skallra till lillkillen sen en ny korg till förvaring av alla kattleksaker! de är ju en del som ligger här och dräller runt golven! :)
lite väl bortskämda katter =)



finflickan flyttar på fredag!

Kommentarer
Postat av: Fd svärmor

Hoppas allt går bra den här gången, hälsa far din /Kram Catherine

2009-07-21 @ 12:50:54
Postat av: amanda

hej, det går bra med katten (saga, kallar vi hon). hon är ju fortfarande lite smårädd och skygg. men det blir nog bra snart :)

2009-07-25 @ 20:13:41
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Hemskt mycket grattis, önskar dig all lycka :) / Carro

2009-07-31 @ 17:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0