lite sådär

Ja, då flyttar jag nästa vecka, på Torsdagen för att vara exakt..
Onsdag morgon måste vi packa in allt i släpet, hur nu de ska gå till?
jag vill och ska förmodligen inte bära så värst mycket och min kära far kan inte bära rubbet själv.
De slutar väl med att man får göra de själv endå..
Sen är de flyttstädning samma dag.. undrar hur de ska gå med allt. känns inte riktigt som de finns nån jag kan fråga om hjälp som jag vet 110% kommer stå där på onsdag morgon..
har inte suttit i den här sitsen förut så ett och annat blir tydligare om hur de egentligen ligger till.

De känns lite läskigt, att flytta "hemifrån" alltså från sin hemstad.
De går upp för mig mer och mer för varje dag att de verkligen är så.
Känns bra på många sätt också.
När jag känner efter så är de bara en människa jag riktigt känner att jag lämnar på nått sätt.
Eller lämnar är väl fel ord. men någon jag vill ha nära, Pappa så klart.
Allt han gjort/gör för mig är jag evigt tacksam..
Såklart är jag tacksam för andra som finns för mig också =)

nu skiter jag i de här!
fila pluggen, tvätta av ansiktet, mata katterna, klappa magen och prata med markus är de som återstår av denna fruktansvärt tråkiga dag! får sittsår snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0