Ny Morgon!

God morgon!
Då har man vaknat till liv och pratat med barnmorskan.. Nytt ultraljud den 18/6! Det blir bra det så att Markus kan följa med ..
Den 27/5 Ska jag dit och lyssna på lilhjärtat, det är tur att barnmorskan är så sprallig och trevlig som hon är, de gör ju att man blir lite lugnare!
Har förövringt svin svin svin ont i ligamenten på höger sida!

Kattbäbsiarna växer som ogräs och börar bli allt för nyfiken på världen utanför lådan! hehe Har svårt att se hur jag ska göra mig av med dom.. :S det förblir en gåta tills vidare!
igår va Camilla här och hälsade på och åt El sandras la omelett och klappade bäbiskissarna och surrade!
Det var trevlans!

Igår var jag och pappa och storhandlade lite! tack för det pappa och mormor!
Yrade in på toa i morse för att morgonkissa lite........
vad ligger brevid badkaret?
Japp, fisens bajskorv! och nej det är inte skitit i kattlådan som regörs minst en gång om dagen..
varför gör han på detta vis? kanske är grinig eller nått?
eller så finner han det trevligare att skita på annat ställe än där det är menat..:P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0